מיתוג חדשנות בדלתא - ליווי סטארטאפים בתוכנית Threads of Innovation

דלתא גליל

דלתא גליל היא יצרנית ומשווקת של פריטי לבוש לכל המשפחה, כגון הלבשת פנאי, ביגוד ספורט ומוצרי ג’ינס. בין מוצריה נמצאים מותגים מובילים, ובהם 7 For All Mankind, Schiesser, Eminence, המותג הישראלי דלתא ועוד.

לדלתא גליל מעל ארבעה עשורים של מסורת מצוינות בלתי מתפשרת בייצור, שיווק ושירות מוצרים לצד יכולות ייצור בליבת העסק של סריגה, צביעה וגימור, חיתוך, תפירה ועיצוב.

החברה ממוצבת באופן ייחודי כספקית חדשנות מבדים חדשניים לאור היכולות האנכיות שלה מקונספט ועד ייצור. החברה שואפת לשפר את ההלבשה עבור גברים ונשים על ידי פיתוח מוצרים המציגים חדשנות אמיתית ומשקפים גישה של body-before-fabric™ (בד לפני גוף).

דלתא גליל תעשיות בע"מ היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב (טיקר: DELT) וב- OTCQX  (טיקר: DELTY).

אימפקט דרך עיצוב (Impact through Design)

דלתא יצאה בתוכנית חדשה המציעה לארבעה סטארטאפים, שיבחרו מתוך הפונים אליה דרך הקמפיין, ליווי משלב ה-POC ועד שלב ה-Scale. בנוסף לכך מובטח דמו דיי מול משקיעים ושותפים בניו יורק. 

לקמפיין הגיוס עצבנו לוגו מוביל הבנוי מהספרות 2020 כשכל אחד ממספרי האפס הוא סליל של חוט. לצדו טיפוגרפיה נקייה של שם הקמפיין Threads of Innovation. כל הנראות מבוססת על תמונות אווירה הקשורות למותג. פלטת הצבעים נגזרת מגווני הירוקים השולטים בחברה. בנוסף עוצבו דפי נחיתה, באנרים בפייסבוק, פרסום במקומות ייעודיים ודיוור ישיר דרך גורמים בחברה.

דלתא גליל - עיצוב
דלתא גליל - מיתוג
מיתוג חדשנות בדלתא
ליווי סטארטאפים בתוכנית Threads of Innovation

רוצה לראות עוד?

מיתוג

עבודות

כישורים תוצרת בית