מרכז שפר, מיתוג וכנס דיגיטלי

מרכז שפר

מרכז שפר הוא מרכז  הנותן מענה לקשיים בני זמננו בתחומי ההורות, הזוגיות ובתחום האישי בגישת שפר. גישת שפר הנה גישה חדשה-ישנה המבוססת על עקרונות הפסיכולוגיה של אלפרד אדלר. הגישה מציעה דרך חדשה לניתוח המצב על-ידי שינוי נקודת המבט, ומהווה בסיס פורה לשינוי וצמיחה. מייסדת הגישה היא יעל אליצור.

הגישה מבוססת על עובדת היות האדם בעל בחירה חופשית. האדם בוחר כיצד להתנהג או להתמודד בכל מצב נתון ומכאן שכל התנהגותו אינה נובעת מסיבות אלא מכוונות מטרה. הגישה עוסקת בעיקר במטרות הלא מודעות אך קיומיות של האדם. היא מאפשרת הבנה של מטרת ההתנהגות דרך הצצה אל "מאחורי הקלעים" של המתרחש. בעקבות זאת מגיע שינוי באופן בו הוא מתייחס ומגיב למצב.

זוהי גישה המאמינה כי באדם, ובכלל זה גם בילד, טמונים כוחות ויכולות עצומים ויכולתו להוציאם אל הפועל תלויה ברצונו. בגישה אין קביעה אלו ערכים נכונים ואלו לא. הכול תלוי באדם.

אימפקט דרך עיצוב (Impact through Design)

השם ״מרכז שפר״ התגלגל על הלשון כבר מהתחלה. אחרי היכרות עם הגישה הרכה והעגלגלה היה טבעי לבחור פונט שמשדר זרימה זו. חלוקת הנושאים לתחום ההורות, הזוגיות והמודעות תאמה את שלושת הנקודות בניקוד המילה. היה רצון לפשט את הדברים ולהשאיר מקום לתוכן יותר מלצורה. עיצוב מדוייק ונכון מייצר בהירות ומיקוד, כך גם הנקודות. מצד אחד כל נקודה מסמלת תחום ועולם משלה, מצד שני שלושתם ביחד יוצרים את העולם בו אנו מתנהלים כאנשים. הצבעוניות חולקה לשם הסדר הטוב בין התחומים ומשתלבת יחד כנקודות בלוגו. עיסוק בתחום החינוך ועזרה בהצפת ערכים, בגישה וביכולת להעצים את האדם היא מקום ליצירת אימפקט עיצובי ללא ספק.

כנס דיגיטלי ראשון של מרכז שפר

רוצה לראות עוד?

מיתוג

רוצה לקרוא על עוד מקרי מבחן?

עבודות

מה מעניין אותך לראות?

כישורים תוצרת בית

כל הכישורים במקום אחד