שופרסל - הופכים עולמות בשבילך

שופרסל

שופרסל היא הרשת הקמעונאית המובילה בישראל. הצלחתו של סניף שופרסל הראשון שהושק ב- 1958 בתל אביב תורגם לתהליך של צמיחה וגדילה, אשר הביא למיצובה של שופרסל כיום. כיום שופרסל היא חברה עם מאות סניפים ברחבי הארץ  מקריית שמונה ועד אילת, עם כ-2 מיליון לקוחות מידי שבוע, מתוכם כ-1.8 מיליון חברים במועדון הלקוחות. עם כ-13,900 עובדים מכל המגזרים, הדתות והעדות בישראל.

שופרסל שמה לה למטרה לספק מענה איכותי ומגוון לכלל לקוחותיה, להעסקה מתגמלת לעובדיה ולהתנהלות הוגנת מול ספקיה השונים. שביעות הרצון של הלקוחות, העובדים והספקים, היא מאבני היסוד עליהן מושתתת החברה.

לחברה מותג פרטי בשם "שופרסל", המספק אלטרנטיבה איכותית מוזלת לאלפי מוצרים. שופרסל ONLINE ,  אתר לקנייה מקוונת, מספק פתרונות מתקדמים ואיכותיים ונותן מענה מלא לצורך ההולך וגובר בערוץ זה בקרב הציבור.

החברה משקיעה משאבים ומאמצים רבים כדי להבטיח ללקוח חוויית קנייה מיטבית, החל מתהליך ההזמנה ועד לקבלתה בבית הלקוח, בדגש על היבטי טכנולוגיה, לוגיסטיקה ושירות לקוחות.

אימפקט דרך עיצוב (Impact through Design)

כיצד מחברים בין האון ליין לאוף ליין בעיצוב? כיצד מדגישים שלחברה מעמד מוביל בעולמות הדיגיטל? התשובה היא כמובן בעזרת כלים של עיצוב. שימוש בשפת המותג מפונטים, צבעוניות ועד צילומים ברוח המותג שידרו כולם – שופרסל. הצבע האדום נבחר לככב בכותרות. העמודים עם הנתונים המספריים היו נקיים וברורים למשקיעים. נתוני המניה והנתונים הפיננסים הותאמו אף הם לניראות המותג. העיצוב הדגיש את מוביליתה של שופרסל בכל העולמות. בעיצוב שנה אחר כך בא לידי ביטוי גם שילוב הפארם והמזון בבניית דימויים מכל העולמות.

רוצה לראות עוד?

מי אנחנו

עבודות

כישורים תוצרת בית