אסותא מרכזים רפואיים דו״ח אחריות תאגידית 2019 וסקירת פעילות 2020

אסותא מרכזים רפואיים

אסותא מרכזים רפואיים הינה רשת בתי חולים ומרכזים רפואיים בפריסה ארצית רחבה.

צוות אסותא, הכולל את מיטב המומחים בתחומם, מעניק שירות רפואי וסיעודי מקצועי, מתקדם וחדשני תוך שאיפה למצוינות בשירות והענקת "חווית בריאות אחרת" שמשמעותה שירות מכבד, עוטף, יוזם, זמין, נגיש ומלא חמלה.

אסותא מעניקה שירות רפואי ללמעלה ממיליון מטופלים בשנה, חברי כל קופות החולים וחברות הביטוח, כשמרבית השירותים הינם ציבוריים (שירותי סל) ולצידם שירותים פרטיים ושב"ן (ביטוחים משלימים).

רשת אסותא חרטה על דגלה חתירה למצוינות, חדשנות וחשיבה פורצת דרך במגוון רחב של נושאים שיבטיחו למטופלים באסותא קבלת שירותי אבחון, טיפול ומעקב תוך שימוש בגישות טיפוליות ואמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם.

חזון אסותא אשר מעמיד את "האדם במרכז" ובכללם את המטופלים ובני משפחתם, הרופאים וכלל המטפלים, השותפים המקצועיים וכמובן את עובדי אסותא, מבטיח כי טיפוח והעצמה שך כל מי שקשור בפעילותו של הארגון, שעוסק יום יום בבריאותם של אנשים, שהינו הנכס החשוב להם מכל.

השנה הזו יצאה אסותא לראשונה בדוח אחריות תאגידית כחלק בלתי נפרד מהחזון ומהאסטרטגיה הארגונית שלה. לשם כך מונה אחראי על התחום וועדת היגוי רחבה, המשלבת עובדים ומנהלים.

אימפקט דרך עיצוב (Impact through Design)

ארגון יוצר אימפקט על ידי מענה כן ואמיץ לשאלות הקשורות לליבת העסק שלו, תשובות המתורגמות אחר כך למעשים כמובן. הקונספט של אסותא בדוח השנה היה מענה על שאלות סביב האסטרטגיה הארגונית וקידום תפיסת חווית שירות אחרת: איך מקדמים חוויה ארגונית אחרת? איך מעניקים חווית שירות אחרת? איך מאיצים חוויה טכנולוגית אחרת? איך דואגים לחווית חיים בריאים? איך מטמיעים חווית אתיקה אחרת? ועוד.

העיצוב הדגיש את התשובות בכל פרק ופרק על ידי הצגה וויזואלית חזקה של העשייה בתמונות ובאינפוגרפיקה עשירה. לא מספיק לכתוב צריך להראות היה המוטו. צילומים המדגישים הבעות שמחה וחיות, גיוון עובדים, טכנולוגיה ואנושיות הובעו בניראות צבעונית וחזקה. אלו לא רק משפיעים על הקורא אלא יוצרים דיאלוג עם כל בעלי העניין.

לצפייה בדוח: הדוח המלא

כתיבה ודיווח: Good Vision

Assuta2020CSR
Assuta2020CSR
Assuta2020CSR
Assuta2020CSR
Assuta2020CSR
Assuta2020CSR
Assuta2020CSR
Assuta2020CSR

רוצה לראות עוד?

אחריות תאגידית

עיצוב דוחות בדרך לשנות את העולם

עבודות

מה מעניין אותך לראות?

כישורים תוצרת בית

כל הכישורים במקום אחד